Skocz do zawartości
Polityka prywatności Czytaj dalej... ×
Forum PLWS
Merkusz

Do/dla początkujących

Polecane posty

Może jakiś dział dla początkujących : co gdzie ? kiedy ?  na co ? a przede wszystkim jakim sprzętem ???? . Może jakieś testy sprzętu którego używacie , polecacie ?? 

Kacper może wypowiedz się jak ty zaczynałeś ?  :)

Pozdrawiam

Marek

Sam jestem początkującym wyczynowcem i zanim zacząłem wypowiadać się na jakimkolwiek forum, najpierw tylko je przeglądałem i dużo, dużo czytałem (prawie rok). Dopiero wówczas zacząłem zadawać pytania na konkretne tematy czy inne niuanse, na które nigdzie nie mogłem znaleźć odpowiedzi.

W ten sposób moja wiedza merytoryczna weryfikowana była na każdym następnym wędkowaniu.

Ja tak zaczynałem z wyczynem.

Pozdrawiam.