Skocz do zawartości
Polityka prywatności Czytaj dalej... ×
Forum PLWS
Zaloguj się, aby obserwować  
Staszek Skałecki

Majdan Zachorodyński woj.lubelskie

Polecane posty

Pytanie dotyczy zbiornika z tematu.

Na jaką rybę w przewadze można liczyć.

Jaka z zaneta, przynęta, grunt do 13m, technika.

Jest to łowisko specjalne, trochę zawodów zaplanowane w tym roku ( łącznie z eliminacja mi PLWS) wiec myślę że temacik fajnie się rozwinie.

Pozdrawiam

Majdan Zahorodyński był podstawowym łowiskiem spławikowym w Okręgu PZW Chełm do 2012r. Piszę do, ponieważ od 2012 czy 2013 roku łowisko przeszło "w ręce" PZW Lublin i... przestało się dziać cokolwiek. Żadnych poważnych zawodów, jedynie okoliczne Koło robiło tam sobie zawody oraz dosłownie kilka kół było tam z małymi zawodami kołowymi.

Majdan Zahorodyński był areną zmagań najlepszych zawodników spławikowych w Okręgu PZW Chełm, robiono tam zawody na wiosnę (kwiecień) ze względu na spore zarastanie dna zbiornika (nie znam się na roślinach, ale na dnie rozrastają się dywany roślinności dennej). Na wiosnę spokojnie można połowić.

Oczywiście rekreacyjnie da radę połowić cały rok, jednak na zawody spławikowe w okresie późniejszym niż maj już nie polecam.

W 2014 miały tam się odbyć tury Spławikowego GP Okręgu PZW Lublin, jednak organizator zrezygnował, gdyż za dużo stanowisk było zarośniętych (trzcina przybrzeżna). Obecnie trwa dalsze rozrastanie się trzciny, właściwie żadne zawody powyżej 20 osób nie są możliwe.

Kolega na wiosnę 2015 roku połowił tak, miał w łowisku jeszcze karpika 27cm i kilka ryb, których nie udało się wyciągnąć (był przyszykowany na mikro płotki i uklejki). Czyli zbiornik potrafi zaskoczyć, a może trafił się TAKI dzień?

Wędkowałem tam kilka razy, uważam że łowisko ma super potencjał. Jest sporo fajnej płotki, jest uklejka, z ryb "przeszkadzajek" zdarza się mikro-okoń.

201505281_srnwppx.jpg