Skocz do zawartości
Polityka prywatności Czytaj dalej... ×
Forum PLWS
Zaloguj się, aby obserwować  
Jurek Kowalski

Pellet w zanęcie

Polecane posty

Witam,

jakie macie zdanie na temat pelletu w zanęcie? Nie chodzi mi o podanie, takiej zanęty w łowisku komercyjnym a podczas łowienia w rzece czy jeziorze "dzikich" ryb.

Kupiłem trochę drobnego pelletu Lorpio i chce się nim pobawić w najbliższym czasie ale sam nie wiem czego się spodziewać.

Sens to ma ale nie spodziewaj się, że wszędzie da dobre rezultaty. No i jednak moim zdaniem jak Pellet to raczej w cieplejszym okresie. W zimnej wodzie bym się mocno zastanowił zanim bym go zastosował. Jestem jednak raczej amatorem jeśli chodzi o stosowanie Pelletów, więc inni może będą w stanie Ci podpowiedzieć coś więcej.

Dzięki za odpowiedź. Sam nie wiem co mam myśleć o pellecie... sytuacja jest następująca.

Mam łowisko gdzie 60% wędkarzy stanowią wielbiciele feedera i odłamu tzn. Methody. Mają bardzo dobre rezultaty łowiąc tylko i wyłącznie na pellety, no i na groch.

Oczywiście klasyczna zanęta tzn. glina, spożywka i jokers dają pozytywne rezultaty ale chcę sprawdzić czy da się tą przynętą/zanętą ściągnąć pod tyczke i zachęcić do żerowania np. leszcze. Ciekawi mnie to czy ktoś, kiedyś próbował... bo w internecie dużo piszą ale nie zawsze piszą to ludzie niezależni.

Jest jeden film Piotra Lorenca na yt, który wiosną łowi liny i leszcze z tyczki dodając do zanety drobnego pelletu green betanina. Polecam przeszukać YT i sprawdzić.

Ja dodawałem pelletu łowiąc płocie - nie było czuć jakiejś specjalnej różnicy w wynikach z pelletem w porównaniu do normalnej mieszanki. Ale próbowałem tylko w czerwcu/lipcu. No i nie wykonałem żadnego szeregu testów tylko próbowałem 3 razy. Stwierdziłem, że gra nie warta świeczki na wodzie, na której łowiłem.